Translate

31 Ağustos 2012 Cuma

ÇEYİZİME ALDIKLARIM :)

Merhaba,

Evet her genç kızın mutlaka yatak altında,dolap içinde hatta üstünde ordan burdan aldığı çeyizleri vardır.Özellikle evlilik zamanı yaklaştıkça çeyiz alımı hızlanır.Heyecan artar.Önceden kıyafet,makyaj malzemesi almak mutlu ederken birden çeyiz almak insanı inanılmaz mutlu eder.Bende size geçen gün çeyizime kattığım küçük mutfak gereçlerimi göstermek istiyorum.İnsan görünce dayanamıyor hepsinden istiyor :)Markafoni'den aldığım cicilerim:)

İşte benim güzel nazar boncuklu çay kaşıklarım.Görünce benim olmalılar dedim:)Fiyatıda %50 indirimdeydi bu fırsat kaçmazdı.Camdan oldukları için çokta sağlıklılar.


Buda benim pembe silikon fırın tutacağım.Artık mutfaklarda bunlar moda.Rengarenk birsürü rengi var.


Buda hazneli rendem.Tabağa rendelemek biraz zor oluyor.Özellikle domates gibi sebzeler tabağa rendelerken etrafa sıçrıyor.Bu rende bizi küçük lekelerden kurtarıp,pratik bir çözüm sağlıyor.

 

 

İşte benim alıp mutlu olduğum mutfak gereçlerim.Bazanın altını,dolapların üstünü doldurmaya devam ediyorum.Aldıklarımı arasına koyunca artık bakıp bakıp dururum:)Bu markaların hepsi kitchen world marka buarada.Kocaman öpüldünüz.

 

 
                                                                                                                                                            CAFCAF



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder