Translate

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Hayat Benim Hayatım!!!

Evet hayat benim hayatım!!!Neden sürekli başkalarının dediklerini kendi çizgimiz olarak belirliyoruz?Neden sağa dön denilince sağa ,sola dön denilince sola dönüyoruz?

Neden sürekli başkalarının söylediği fikirleri,düşünceleri kendi düşüncelerimizden fikirlerimizden daha ön bölüme koyuyoruz?

Neden başkası sen güzelsin deyince güzel,sen çirkinsin deyince çirkin olduğumuzu hissediyoruz?

Neden herhangi birşey alırken kendi beğendiğimizi değilde karşıdakinin beğendiğini alma gereksinimi duyuyoruz?

Hayat benim hayatım istediğimi yaparım,istediğimi alırım,aynaya bakınca kim ne derse desin ben güzelim yada çirkinim cesaretini kendimize söylemeye cesaret edemiyorsak ne anlamı kaldı ben olmanın..Başkalarının düşündüklerini beynimize empoze edip onlar mutlu olsun diye gülsün diye kendimize maske takıp içten içe kendimizi yırtarcasına ağlıyoruz .Aslında dışardan nasıl göründüğümün ne önemi var.İçimin güzelliği yetmiyor mu?diye sadece kendimize sorup susuyoruz.Karşıdakine ise kabullenmişcesine onay veriyoruz bizimle alay etmesi için.Ona vuracak tokatları kendimize vuruyoruz aslında.Ne kadar mazoşist bir yapıya sahibiz.Hayat sadece mutsuzluktan ibaret değildir.Senin aynayı nereye doğrultuğunla alakalıdır.Kaynanam beni sevmiyor!Eltim saçıma tükürdü!Kocam eve süt yerine yumurta aldı,babam pasta yapmayı nerden öğrendi?,bu kabartma tozu keki nasıl kabartıyor? diye diye mutsuzluk aptal saptal(sonda saçmaladığım gibi) konularla boğusuveriyoruz.Hayat kı-sa-cık.Evet kısacık küçük ayrıltılara takılıp sızlanmak için.Madem kaynanan seni sevmiyor çıkar gitsin,eltin tükürdü sende tükür,kocan süt yerine yumurta getirdiyse süt koyma yumurta koy,git pasta yapmayı nerden öğrendiğini babana sor,kek nasıl kabarıyor internete bak falan filan.Hayat senin hayatın sen yönlendir.Seni mutsuz edene cevap bile verme.Bazen suskunluk sana güç verir karşıdakine tokat gibi çarpar,ezer,geçer.Karşıdakine suskunluğunla resti çekersin.Aklı varsa anlar zaten.Gerçi hayat senin hayatın dediğim gibi ister sus ister bağır çağır nasıl mutlu oluyorsan öyle yap.Başkalarının senin yolunu çizmesine izin verme.Bahane üretmeyi bırak.Beynin senin,kalp senin,eller,kollar,bacaklar senin.Kısacası sen seninsin...

                                                                                                                                                    CAFCAF

Sizi rahatlatacak bir reiki müziği dırımdırımdırım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder