Translate

28 Ağustos 2012 Salı

Merhaba Televizyon Yine Ben :)

Merhaba Merhaba Merhaba,

Artık kanallarda yavaş yavaş yeni yayın sezonuna ait diziler,programları göstermek hit oldu.Yeni yayın sezonu demek yeni diziler,eski dizilerin yeni sezonları demek.En önemlisi yazın bittiğinin habercisi kışın merhabacısı demek.Sevinsem mi? Üzülsem mi? bilemedim gerçekten.Neden derseniz artık deniz yok,güneşlenmek yok,dışarda denize karşı çay içip tavla oynamak yok.İş ev ev iş televizyon arasında mekik dokumak olacak yeni yayın dönemimiz.Beynimiz uyuşmuşçasına gözlerimizi hiç kırpmadan oyuncularla telepati kurup kah ağlayacağız kah güleceğiz.Hatta arada küfürü bastırıp kafamızı duvarlara vuracağız.Mutluluğumuzda üzültümüzde dizideki karakterle bağlantılı olacak.Yazın unuttuğumuz o karakterleri tekrar arayıp akraba olmuşçasına bağlanacağız.Hürrem'in yandaşı Mahidevran'ın kuyucusu,Cemile'nin dert ortağı,Berrin'in Ahmet'i olacağız.Sadece kendimiz olmayacağız televizyon sayesinde.Şimdi ben yazdım yazıştırdım.Ben farksız mı olacağım peki?Tabi ki HAYIR!Yanlış olduğunu bile bile bende bu kutunun içine girip kış boyunca çıkmayacağım.Hatta yaz geliyor eyvah!diziler sezon verecek diye homur homur homurdanacağım.Eh az kaldı sana geliyorum televizyonum,bu kadar hasretlik yetti günde üç saat az geliyordu. Çok sıkılıyordum ama sana bağlanmama az kaldı kavuşacağız.Yine sen ve ben mutlu olacağız.Dertleşeceğiz.Akşama tüm arkadaşlarımı senin için ekeceğim.Tüm planlarımı sana göre yapacağım.Özel günlerimiz olacak seninle.Arada akrabalarımız gelecek dertleşeceğiz.Sadece ben dinleyici,izleyici olacağım günlerce düşünüp kendimce senaryolar yazıp yazıp sileceğim.Hatta yerlerine geçip hayatımı kendime zindan edeceğim merhaba televizyonum yine ben geldim.

                                                                                                                                                        CAFCAF
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder